Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Einde van huidige leerkredietsysteem in zicht?

Uit een rapport dat de krant De Standaard kon inkijken blijkt dat amper één op drie studenten [...]

23/09/2014

Lidl trakteert 1000 studenten op jaar lang gratis groenten en fruit

In opdracht van Lidl peilde onderzoeksbureau iVox naar de fysieke gezondheid van studenten en zo kwamen [...]

23/09/2014

KAHO Sint-Lieven en HUB worden Odisee

Dat KAHO Sint-Lieven samensmelt met Hogeschool-Universiteit Brussel was al enkele maanden geleden aangekondigd. [...]

23/09/2014