Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten geneeskunde ontevreden over stagebegeleiding

Bij de artsen in opleiding loopt de stage niet steeds van een leien dakje. Zo kwam in december 2013 [...]

05/05/2014

Zatte student trapt deur van verkeerd kot in

Met een paar pintjes in je botten is een foutje snel gemaakt. Dat bewees een 20-jarige student woensdagavond [...]

05/05/2014

Samen studeren, een nieuwe trend

De tijd van jezelf opsluiten op je kot tijdens de examenperiode is lang vervlogen. Meer en meer studenten [...]

02/05/2014