Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Brussel blijft grootste studentenstad

De Brusselse studententeller staat momenteel op 86.000 studenten. Dat is maar liefst een vijfde meer [...]

24/04/2014

Studenten meer dan ooit verslaafd aan smartphone

De applications op onze smartphone zijn populairder dan ooit. Dat blijkt na een studie van het Amerikaanse [...]

24/04/2014

Citroën C1 & Peugeot 108

Citroën en Peugeot stellen samen een nieuwe, kleine stadsauto voor. Bij Citroën heet hij C1, bij Peugeot [...]

23/04/2014