Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gent wil studenten en bejaarden laten samenwonen

Als het van de stad Gent afhangt, is je nieuwe kotgenoot straks misschien wel een opaatje. Door studenten [...]

22/04/2014

Vers uit de autofabriek: Skoda Rapid Spaceback

Na jarenlang brave berlines te hebben gebouwd, voegt Skoda plots een snuifje design toe aan zijn gamma. [...]

20/04/2014

Studenten zetten vinylplaten extra in de kijker

Op 19 april 2014 kunnen verschillende Belgische steden opnieuw genieten van Record Store Day, een dag [...]

19/04/2014