Image
20/04/2011

Studentes organiseren mode-evenement voor mannen

Eindelijk is het er; een lifestyle-evenement dat zich uitsluitend op mannen richt. Daar zijn zeven studenten communicatiemanagement/public relations van de Arteveldehogeschool de bezielers van.

Het evenement startte als een kleinschalige hemdenverkoop maar groeide al snel uit tot een volledig lifestyle-event. Helena de Smet, een Gentse styliste, vroeg hulp aan de studenten communicatie om haar hemden in de belangstelling te zetten. De studentes waren het er snel mee eens dat het evenement verder zou gaan dan enkel de hemden van Modest Men, de collectie van Helena de Smet. “Om het evenement aantrekkelijk te maken moesten we ook meer producten hebben dan de hemden van Modest Men alleen. Dus zijn we op zoek gegaan en vonden: bijzondere fietsen, maatpakken en hoeden, dassen, notebooks, vintage fototoestellen, kunstboeken, vinyl en cd's, pijpen, sigaren”, vertelt Jorien Willems, een van de studentes. Men.Unlimited gaat door op zondag 1 mei, in galerie Jan Colle in Gent.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021