Image
22/04/2011

Geen zin? Draag een slipje

Lukt het niet met woorden dan maar met ondergoed. Het Amerikaanse kledingmerk ‘What would your mother do’ ontwierp een reeks slipjes dat tieners moet tegenhouden om te vroeg aan seks te beginnen.

 


‘Zip it’, ‘Not Tonight’ of ‘Dream on’: het ondergoed van WWYMD heeft een duidelijke boodschap. Hiermee wil het merk voorkomen dat tieners te jong of met de verkeerde partner tussen de lakens kruipen. Ook voor de bezorgde moeder een geruststelling dus. “We ontwierpen een ondergoedlijn die de conversatie kan vergemakkelijken en die kan helpen bij het versterken van familiale waarden in verband met relaties”, aldus WWYMD. De collectie is online te koop en bevat ook mannenondergoed, T-shirts en draagtassen. De laatste jaren voeren heel wat organisaties campagne tegen tienerseks in Amerika. Zo bestaat er True Love Waits, waarbij de jongeren een onthoudingsring dragen tot ze getrouwd zijn. En volgens recent onderzoek blijkt het nog te werken ook: 29 procent van de vrouwen en 27 procent van de mannen tussen 15 en 24 jaar beweren nog geen seks te hebben gehad.

 
(NDW)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student vindt bewijs voor epische zondvloed

Een dikke vijf miljoen jaar geleden liet een mega-overstroming de Middellandse Zee vollopen. De zeespiegel [...]

30/08/2023

NASA biedt studenten 17.000 dollar om te helpen bij maanmissie

Midden in de voorbereidingen voor de Artemis-maanmissie heeft NASA Amerikaanse studenten om hulp gevraagd [...]

24/08/2023

Student ontwikkelt software die gebarentaal vertaalt

Door de automatisch gegenereerde teksten van ChatGPT en de door kunstmatige intelligentie samengestelde [...]

23/08/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84