Image
11/10/2011

Studenten moeten opvolger Vlaamse Leeuw ontwerpen

Volgens marketingspecialisten oogt onze Vlaamse Leeuw te agressief, en staat hij haaks op de warme, open, sociale en internationale Vlaamse mentaliteit. Tijd voor nieuw symbool, vindt Kris Peeters, en daarom lanceert hij een Grote Prijs voor studenten.

 

De minister-president stelde de wedstrijd voor op het symposium ‘de Waarde van Symbolen’ die onlangs in het Vlaams parlement plaatsvond. Let op, de Vlaamse Leeuw wordt niet compleet afgeschreven. Wie ons huidige symbool in een nieuw kan verwerken, maakt het meeste kans om de wedstrijd en daarbij 2.500 euro te winnen.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hogeschool Gent lanceert AI-opleiding voor marketeers

Sinds januari biedt het Opleidingscentrum Marketing van Hogeschool Gent een nieuwe opleiding aan over [...]

10/04/2023

Deze vier filmstudenten krijgen een VAF Wildcard

Op het voorbije Kortfilmfestival Leuven zijn door het Vlaams Audiovisueel Fonds voor de 18de keer de [...]

05/04/2023

De gevaren van bingedrinken

Bingedrinken doe je vanaf vier glazen alcohol op twee uur voor vrouwen en zes glazen voor mannen. Velen [...]

03/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84