Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vijf redenen waarom studeren in Québec zo ongelooflijk leuk is

“Frans? Geef ons maar Engels!, klinkt het bij de meeste studenten, en toch is beheersing van de [...]

17/01/2020

Adopteer een koala en steun Australië

Open Facebook of Twitter en er verschijnen meteen confronterende foto’s van verwoeste landschappen [...]

16/01/2020

Gamingbeurs in Kortrijk gaat next level in 2020

Na het gigantische succes van 1UP vorig jaar, komt er dit jaar een nieuwe editie van de gamingbeurs [...]

15/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84