Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Stichting voor Toekomstige Generaties kent haar winnaars

Dertien student-ondernemers zijn bekroond met Prototyping the Future-beurzen. De Stichting bestaat [...]

13/03/2024

Blaastest voor lachgas

Verkeersinstituut VIAS wil dat er een blaastest komt die het gebruik van lachgas kan opsporen. Exacte [...]

12/03/2024

België heeft de beste e-security ter wereld

Uit de Digital Quality of Life Index van Surfshark blijkt dat het wel snor zit met de online veiligheid [...]

12/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84