Image
31/01/2012

Wat we echt willen voor Valentijn

 


Maar liefst 70 % van de Belgische consumenten laat zich verleiden om de dag van de geliefden te vieren. Opvallend is dat mannen voornamelijk bloemen en parfum geven terwijl de meeste vrouwen niet weten wat te kopen. Een gouden tip om jouw wederhelft te plezier is een ‘cadeau om iets samen te doen’.Voor beide partijen is een gezamelijke activiteit namelijk een gegeerd cadeau, want een ‘weekendje weg’ komt uit de bus als grootste winnaar. Daarnaast blijkt dat erotische artikelen populairder zijn bij jongeren dan bij ouderen. Bovendien scoren ze beter in Wallonië dan in Vlaanderen. Of de Vlaming effectief preutser is, kan het onderzoek niet zwart op wit bevestigen.

 
(CA)

 

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bekijk de FOMU-expo ‘Stephan Vanfleteren-Present’ vanuit je kot

Omdat een museumbezoek er nog eventjes niet in zit, organiseert het Antwerps Foto Museum (FOMU) een [...]

09/05/2020

BENEFIETkot steekt verenigingen een hart onder de riem

Ook voor verenigingen is de coronacrisis geen lachertje. Hun spaghettislagen, fuiven of quizavonden vallen [...]

08/05/2020

Social media sleuren tieners door de lockdown

Uit een onderzoek van de Universiteit van Gent blijkt dat Vlaamse tieners de afgelopen maand meer positieve [...]

07/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84