Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Je kan nu een levensgrote kartonversie van je bestie bestellen

Gaat je bestie op Erasmus? Zit je op kot, maar mis je jouw mama? Smelt je voor de charmes van Harry [...]

18/11/2019

Mamma Roma opent eerste Vlaamse zaak in Gentse studentenbuurt

Mamma Roma, een informeel pizzaconcept naar Romeins streetfood-model, dook voor het eerst op in Brussel [...]

15/11/2019

Kledingketen zoekt de allergrootste Samson & Gert-fan

Ben jij jonger dan 35 jaar, vrij op 27 november, en zou je met een jeep door het oerwoud vlammen om [...]

14/11/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84