Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Altijd overal te laat? Je kan er niet aan doen!

Kom jij altijd te laat op feestjes? Ben je al meerdere keren aangeraden een horloge te kopen? Moet jij [...]

05/11/2019

Er is nu ook een McDonald's studentenclub, mét McPraesidium

In Antwerpen krijgt de eerste McStudentenclub van ons land alsmaar meer vorm. Sinds kort is er zelfs [...]

31/10/2019

Een app die studenten toont wat, waar en wanneer? 't Is GANK!

Drie Kortrijkse creatievelingen hebben een app ontwikkeld die studenten toont wat er allemaal te doen [...]

24/10/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84