Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Adopteer een koala en steun Australië

Open Facebook of Twitter en er verschijnen meteen confronterende foto’s van verwoeste landschappen [...]

16/01/2020

Gamingbeurs in Kortrijk gaat next level in 2020

Na het gigantische succes van 1UP vorig jaar, komt er dit jaar een nieuwe editie van de gamingbeurs [...]

15/01/2020

Depri studente vraagt via Twitter om knuffelhond... and Hogent delivered

"Ideetje voor op kot: kom eens met een hond naar de keuken om studentjes gelukkig te maken in deze [...]

14/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84