Image
01/04/2013

Ted

Een knoop draaien in de lijn der verwachtingen door een schattig knuffeldier ruige taal in de mond te leggen en wangedrag te laten vertonen, het is een beproefd recept.


Iemand als Jeroom verdient er bijvoorbeeld fulltime zijn brood mee, of het scheelt niet veel. Seth McFarlane - de man achter Family Guy - dreef het concept op de spits door een guitige teddybeer te laten opgroeien tot een wiet rokende vrouwenzot en nietsnut. Dat is bij momenten behoorlijk grappig en vreemd genoeg al na vijf minuten geloofwaardig, maar onder de grappensalvo's wordt een belerend wijsvingertje geheven dat ons een irritant lesje leert over vriendschap, opgroeien, relaties, verantwoordelijkheid en nog meer van dat klefs. En dat slaat in deze context als een tang op een - nou ja - teddybeer.

Blu-ray extra's: Audiocommentaar, Deleted & alternate scenes, Gag Reel, Making of Ted.

ook op dvd

 (HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

HOGENT brouwt bier uit oud brood

Een derde van ons voedsel gaat verloren. Het project Bread2B van HOGENT speelt in op die problematiek [...]

01/08/2022

Hasselt is de beste veggiestad

Heel wat Belgen gingen met de VeggieChallenge van EVA vzw de uitdaging aan om vaker veggie te eten. Dertien [...]

29/07/2022

Vrouwelijke ICT-studentes in het zonnetje gezet

In de ICT-sector liggen jobs voor het rapen, maar toch zijn er bijna geen vrouwen te bekennen. Hoe komt [...]

24/06/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84