Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Marc Van Ranst deelt examentips op Twitter

  Meneer Van Ranst, de viroloog die het tijdens deze coronacrisis geschopt heeft tot heuse BV, [...]

02/06/2020

Exit Festival gaat deze zomer wél door

Dan toch nog een festival deze zomer, al is het niet bij de deur. Het Servische Exit Festival, het grootste [...]

02/06/2020

Komt er weer een normaal studentenleven in september?

Luc Sels, rector van de KU Leuven, schrijft zelf in De Standaard, dat hun studenten volgend schooljaar [...]

02/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84