Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vijf redenen waarom studeren in Québec zo ongelooflijk leuk is

“Frans? Geef ons maar Engels!, klinkt het bij de meeste studenten, en toch is beheersing van de [...]

17/01/2020

Adopteer een koala en steun Australië

Open Facebook of Twitter en er verschijnen meteen confronterende foto’s van verwoeste landschappen [...]

16/01/2020

Gamingbeurs in Kortrijk gaat next level in 2020

Na het gigantische succes van 1UP vorig jaar, komt er dit jaar een nieuwe editie van de gamingbeurs [...]

15/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84