Image
19/09/2013

Student lanceert nieuwe chipssmaak


Ook dit jaar pakt Lay’s uit met de smaakmakende wedstrijd ‘Maak je Smaak’ en met succes, want op amper zes weken tijd verzamelde de chipsgigant zo’n 126.000 voorstellen. Nog tot 1 december kan het grote publiek de creaties van drie finalisten in de winkelrekken vinden: New York Hotdog, Honey Glazed BBQ Ribs en Cocktail Andaluz. Die laatste is het kindje van Sander Poppe, een 20-jarige LO-student uit het Oost-Vlaamse Zelzate. “Cocktail Andaluz is een chipssmaak waar België plat voor zal gaan met onze frietkotcultuur: pittig door de andalouse en zoet door de cocktail.  Het is een overheerlijke combinatie van deze zoete en pittige frietsauzen. Stem op mijn chipssmaak zodat je nooit meer moet kiezen”, klinkt het. Naast eeuwige roem verdient de persoon met de meeste stemmen ook 25.000 euro én 1 procent van de omzet van zijn Limited Edition voor maximaal één jaar. Nummer 2 krijgt nog 5.000 euro gestort. Nummer drie rest 2.000. Stemmen kan via lays.be of maakjesmaak.be.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De ene kotmadam is nog niet van het scherm, en de volgende staat al klaar!

De VTM-sitcom De Kotmadam houdt er na 25 seizoenen mee op, en de opvolging komt uit onverwachte hoek. [...]

03/09/2024

Antwerpse jongeren en flikken: één strijd

Stad Antwerpen maakt een budget vrij om het project Jongeren en Politie (JEP) voort te zetten om verder [...]

27/08/2024

Nieuwe Europese hogeschoolalliantie in de steigers

De Europese Commissie heeft groen licht gegeven aan een gloednieuwe Europese alliantie die 9 hogescholen [...]

20/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84