Image
18/04/2008

A. De prijzen

Een hele dag lang konden honderden zesde- en zevendejaars hun oefenfirma aan het grote publiek voorstellen, hen fictief producten aansmeren en stemmen voor de most dynamic company, most creative stand en most original flyer en dat via een enquête van stand nummer 84: GUIDO.


De drijvende krachten achter Zenergie, fictieve verkoper van verzorgings-, welnessproducten en parfums gingen uiteindelijk met de hoofdprijs lopen. Zij namen tien computerschermen van Fujitsu Siemens mee naar hun school in Vlaams-Brabant om een moderne, digitale en ergonomische klas te vormen. De heren en dames van Milk 4 you kunnen vanaf nu vanuit twee zitzakken de lessen volgen en kregen eveneens de Epson-projector mee voor de uitwerking van hun stand. Ook Choco-Tastic viel in de prijzen, dankzij hun flyer wonnen zij een fatboy en softwarepakketten van MS Office en Adobe Suite. Stemmen doe je natuurlijk niet voor niets. Niels Seghers benaderde het dichtst het antwoord op de schiftingsvraag, hij werkt vanaf nu op een spiksplinternieuwe laptop van Fujitsu Siemens.

Hieronder zie je de Power Point-presentatie die op de beurs honderden studenten naar de GUIDO-stand lokte. Om 16 uur werden alle stemmen geteld en even later ook alle prijzen verdeeld.



Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Blue Trail'

In een totalitair Brazilië worden bejaarden door de overheid van straat geplukt om ze naar ouderenkolonies [...]

Nieuw op Prime Video: 'After the Hunt'

Films over #MeToo zijn gloeiend hete hangijzers waar regisseurs liever hun vingers niet aan verbranden. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zoek niet verder, dit is de ultieme blokbureau

Studeren is hard werken, en dus is een dutje van tijd tot tijd wel gepermitteerd. Dat heeft designer Nancy [...]

02/05/2019

Sightseeing anno 2019: Stap op de biertrein!

Ruwweg 15.000 jaar geleden gaven gletsjers in het Amerikaanse Colorado vorm aan Cascade Canyon, een [...]

30/04/2019

GETEST: Een virtuele (space) walk in The Park

Op een doordeweekse donderdag, zo tussen de soep en de pateekes, trokken enkele GUIDO’s en twee [...]

28/04/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84