Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten hoger onderwijs verkiezen papier om te studeren

Uitgeverij VAN IN bevroeg deze maand een 300-tal studenten hoger onderwijs over hun studiemethodes. Ze [...]

18/02/2020

8 kotplanten die blijven leven

Planten op kot zijn hip. Toch is niet iedereen de beste in het verzorgen voor dat stukje natuur in je [...]

17/02/2020

Facebook stelt lancering van datingapp uit

Valentijn vieren met een liefde die je via Facebook leerde kennen? Het zal niet meer voor dit jaar zijn. [...]

14/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84