Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

11 momenten die elke student meemaakt tijdens de examenperiode

Wanneer je wekenlang tussen die vier muren opgesloten zit, begin je soms rare dingen te doen. Elke student [...]

23/01/2020

Universiteit maakt studenten dik(ker)

Studenten komen aan de universiteit gemiddeld 3,6 kilo bij. Dat blijkt uit een onderzoek van de VUB, [...]

22/01/2020

Universiteit lanceert cursussen om volwassen te worden

Een Amerikaanse universiteit geeft studenten de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een cursus [...]

19/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84