Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Binnenkort kunnen we overleden artiesten als hologram zien optreden

Krijg jij soms het gevoel dat je liever in een ander tijd was opgegroeid, zodat je je favoriete artiesten [...]

02/11/2018

Kerstkaartjes gevuld met Gin? Het bestaat!

Als je vandaag niet verder dan een straal van één meter van je bed bent geraakt, dan kunnen [...]

01/11/2018

Spooky: deze vrouw is verloofd met een... geest?

Op familiefeesten heb je twee uitspraken die iedere keer opnieuw terugkeren: “Er zit een gat in [...]

31/10/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84