Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Disney World heeft een geheim en het is enger dan je denkt

In het verleden werden al veel Disney World-theorieën de wereld ingestuurd. De leugens die zich [...]

26/10/2018

Student maakt Game Boy van zijn ijskast

Het studentenleven draait niet enkel rond ‘wie kan het meest aantal halve liters achterover kappen’ [...]

25/10/2018

Met je neus in de Boekenbeurs

Als een echte boekenwurm rondneuzen op Boekenbeurzen, daar word je toch ogenblikkelijk blij van? Dan [...]

24/10/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84