Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gloednieuwe M&M’s-smaak: om van te watertanden

Geef toe, eens je tepels af en toe eens komen piepen, is er toch geen twijfel aan mogelijk dat de kerstperiode [...]

30/10/2018

Deze hilarische Halloween kostuums moet je meteen in huis halen

  Jong of oud, introvert of extrovert, halloween laat niemand zomaar voorbij gaan. Of je nu [...]

28/10/2018

Hallelujah! Het Vaticaan heeft z’n eigen versie van Pokémon Go

Religie en zingeving mag wel een verplicht vak zijn in het middelbaar, toch is het schrijnend hoe weinig [...]

27/10/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84