Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hard Rock Cafe: go hard or go home

Welke wereldreiziger heeft geen Hard Rock Cafe t-shirt in z’n kast hangen? Komaan, geef toe, cultuur [...]

23/10/2018

Ella Leyers gaat opnieuw viraal met hilarische imitatie-video

Dat Ella Leyers haar ‘imitation game’ sterker dan ooit is, hebben we al kunnen spotten in [...]

22/10/2018

Look&Book: reizen boeken met Instagram screenshots

Je crush zijn of haar instagramprofiel stalken, per ongeluk een foto van 52 weken geleden double tappen, [...]

20/10/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84