Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Man opgesloten in bierfrigo... doet wat iedereen zou (willen) doen

Afgelopen dinsdagavond besloot Jeremy Van Ert een pintje te kopen in een Kwik Stop-nachtwinkel in Winsconsin, [...]

31/10/2017

Nederlandse bedenkt revolutionair tablet

De 24-jarige Nederlandse Mirjam De Bruijn, die Cum Laude afstudeerde van de Design Academy in Eindhoven, [...]

30/10/2017

Next level spooky Halloweendecoratie

Vergeet die hangende heks, anno 2017 gaan we voor spooky hologrammen. AtmosFEARfx heeft een hele reeks [...]

27/10/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84