Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente vraagt of hond mee mag naar de les, krijgt geniaal antwoord

Door de komst van orkaan Irma schortten de Amerikaanse universiteiten uit de streek alle lessen op, [...]

18/09/2017

Lijstje: de raarste kotgenoten

Jimmy Fallon ging enkele dagen geleden met behulp van de hashtag #myroommateisweird op zoek naar de [...]

18/09/2017

Aldi komt met betaalbare drieliterfles Prosecco

Spaar je dorst, want speciaal voor de feestdagen legt Aldi binnenkort een drieliterfles Prosecco in [...]

14/09/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84