Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student maakt een geniaal dating cv

We gaan solliciteren voor jobs met een curriculum vitae in de hand. Waarom gebruiken we dan geen cv [...]

11/10/2017

Kerel maakt slideshow met date-ideetjes, maar dat loopt slecht af

Op Tinder hadden Ben en Tom een match, en na enkele dagen chatten via WhatsApp vroeg Tom Ben mee uit. [...]

10/10/2017

Wat je moet weten als je deze week naar de Overpoort gaat

De Gentse politie gaat deze week de Overpoortstraat onder handen nemen. In het kader van een "grootschalige [...]

09/10/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84