Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Goed nieuws: Wie buist voor rijexamen is slimmer

Verzekeringsmaatschappij Privilege DriveXpert heeft bij 1.570 gepolst naar hun rijexamen(s), en [...]

29/09/2017

Pop-Up Class: dé hotspot voor jonge ondernemers

Ook dit jaar doen jonge ondernemers hún verhaal tijdens Pop-Up Class, een interactief meetingpoint [...]

28/09/2017

15% korting op Escape Rooms in Antwerpen

Mysteries ontrafelen om zo uit een kamer te kunnen ontsnappen terwijl de tijd onvermijdelijk wegtikt... [...]

28/09/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84