Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

JAAAA! Er verschijnen 2 (!) nieuwe Harry Potter-boeken

Hoewel we tot onze grote spijt dachten dat we niks meer zouden vernemen over het universum van Harry [...]

20/07/2017

Student deed bijzonder verzoek bij Domino's en dit gebeurde er

Domino's verschiet zeker en vast niet van de verzoeken van sommige klanten. Vaak gaat het om glutenintolerantie [...]

19/07/2017

Winnaars Beauty Giveaway

Een weekje terug hadden wij het plezier een prachtige beauty giveaway te mogen organiseren. In totaal [...]

19/07/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84