Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kerel gaat heel ver voor studiebeurs

Een Britse jongeman ging heel ver om de school van zijn dromen warm te maken voor een studiebeurs. Het [...]

16/07/2017

Onvoorstelbaar wat deze student kan met speelkaarten

We hoeven het je vast niet te vertellen: sommige mensen hebben fascinerende hobbies en talenten. Denk [...]

15/07/2017

Koppig? Dan hebben we goed nieuws voor jou!

Iedereen kent wel iemand die soms best koppig kan zijn of misschien ben je het zelf wel! Niet getreurd, [...]

13/07/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84