Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

9 herkenbare situaties voor blutte studenten

De supermarkten afschuimen op zoek naar de beste promoties en zo goedkoop mogelijke pintjes scoren zijn [...]

28/06/2017

Slecht nieuws voor festivalgangers: staking bij De Lijn

Wie eraan dacht om vrijdag met het openbaar vervoer te reizen, kan maar beter op zoek gaan naar een [...]

27/06/2017

Knappe student zoekt kot via Facebook, wordt internethit

"Hallo iedereen, ik ben Rehan en ik ben op zoek naar een bemeubelde kamer in Upper East Side, Upper [...]

26/06/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84