Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zes apps die je sexts verbergen

Toen de gsm ter wereld kwam, is de sext mee neergedaald. De smartphone gaf een update aan de sext, want [...]

16/04/2017

Groep vrienden nodigt wildvreemde uit op reis

Een groep van 10 vrienden uit Manchester stond op het punt te vertrekken naar het Spaanse eiland Mallorca. [...]

16/04/2017

Met deze hack heb je altijd prijs bij grijpmachines

Net naast een knuffel of andere prijs van de grijpmachine grijpen, dat staat hoog in de lijst “meest [...]

15/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84