Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zomerchecklist voor kersverse tattoo-eigenaars

Het wordt bijna zomer, je geeft wat meer bloot van jezelf en het begint te kriebelen voor een tattoo? [...]

10/04/2017

Onderwijsexperts willen les in de ochtend schrappen

Zijn de gebeden van studenten bij deze dan eindelijk verhoord? Onderzoekers van de Open University in [...]

10/04/2017

Handig: kleurencode van paaseitjes ontcijferd

Pasen komt eraan en dat is natuurlijk dé perfecte uitvlucht om de hele dag (of week) chocolade [...]

10/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84