Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Een Kurkdroog ritje met Lisa van Temptation Island

Gisteren was de allerlaaste aflevering van Temptation Island op tv, maar voor de kandidaten ligt het [...]

13/04/2017

Vanaf nu kan je dit bier ook vers van de tap drinken

Begin maar al aan te schuiven aan de toog van jouw favoriete café, want het zal daar heel wat [...]

12/04/2017

Deze studieplek geeft gratis massages, koffie en fruit

Ben jij die overvolle bibliotheken tijdens de blok ook zo beu? In de examenperiodes is het altijd vechten [...]

12/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84