Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Internetten in het buitenland voortaan gratis

Ein-de-lijk! Vanaf nu hoef je geen schrik meer te hebben voor een pijnlijk grote telefoonrekening na [...]

07/04/2017

Wereldrecord retweets in het gedrang door chicken nuggets

Het begon allemaal met één man en zijn queeste naar z’n favoriete snack: chicken [...]

07/04/2017

9 tips om een topfeestje te geven

Draai de dansklassiekers Wij denken aan jaren ’90-vroege jaren ’00. Zei daar iemand ‘Summer [...]

06/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84