Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom sommige mensen gek worden van luide eters

Word jij ook gek van luid geknabbel en gekauw? Ben je ooit in de verleiding gekomen om het soepbord [...]

03/04/2017

Doe eens een digitale lente-opkuis

De lente en een grote schoonmaak gaan hand in hand. Jammer genoeg moet je je cursussen nog even bijhouden, [...]

02/04/2017

Tien mysterieuze vragen over de Teletubbies

Eh-oh! Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa en Po vieren hun twintigste verjaardag. Na al die jaren zitten we [...]

02/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84