Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom we vandaag grapjes uithalen

Paranoïde of niet, 1 april is een dag waarop we alert zijn voor tandpasta-deurklinken, vals nieuws [...]

01/04/2017

Dit is wat dat bizarre raketje op jouw Facebook betekent

De laatste paar weken vliegen de Facebook-updates in het rond en dit keer wel heel letterlijk. Bij sommige [...]

01/04/2017

Zien: de trailer voor het zevende seizoen van Game of Thrones

Laat alles vallen waar je mee bezig bent! De nieuwe promovideo van het zevende seizoen van Game of Thrones [...]

31/03/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84