Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat een cv écht zegt

Wie (bijna) is afgestudeerd, beseft maar al te goed dat binnenkort het moment aanbreekt waarop je op [...]

03/03/2016

Oma’s achter het fornuis in pop-uprestaurant

Vijf studentes van de UC Leuven-Limburg openen volgende maand in het kader van hun opleiding, Event- [...]

03/03/2016

Man vliegt gratis de wereld rond in businessclass

Matthew Kepnes heeft er een handje van zo goedkoop mogelijk rond te reizen, dat bewijst zijn blog Nomadic [...]

02/03/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84