Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Man noemt zichzelf naar hamburger

Zo’n 85.000 Britten veranderden vorig jaar hun naam. Een groot deel van hen gaat voortaan door [...]

24/02/2016

Student probeert op originele manier examen te ontlopen

Sommige studenten zijn tot alles bereid om geen examen te hoeven afleggen. Zo ook Terrell Finner. De [...]

23/02/2016

Huis onbewoonbaar verklaard na uit de hand gelopen kotfeestje

Elke kotstudent geeft wel eens een feestje. Maar de 21-jarige studenten Andrew Juckett en Juan Perez [...]

23/02/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84