Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student trakteert op 5000 shotjes

Een Amerikaanse student aan de Universiteit van Georgia was afgelopen donderdag wel erg goedgezind: [...]

29/02/2016

Zo herken je de Mol aan zijn/haar lichaamstaal

De Mol houdt gans Vlaanderen in spanning. Is het Hanne, Bruno, Thibaud of nog iemand anders? Wie liegt [...]

29/02/2016

Neem eens een pornoster mee op date

De studentenvereniging Sigma-Chi uit Tennessee organiseert elk jaar een diner waarop de leden van de [...]

29/02/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84