Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten willen 29 februari onvergetelijk maken

GATE15, een kleine groep enthousiastelingen die Antwerpse studenten wegwijs maakt in het studentenleven, [...]

19/02/2016

Kijk porno, red een walvis

Dierenliefhebbers, sla uw laptops open! Pornowebsite Pornhub heeft aangekondigd per 2000 bekeken video’s [...]

19/02/2016

Nieuwe cocktail lokt protest uit

Een Engelse pub is erin geslaagd een absurde cocktailcombinatie samen te stellen. ‘The Badger’, [...]

18/02/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84