Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student lanceert koopjessite voor Appleproducten

“One man’s trash is another man’s treasure”, vindt Joachim Badejoh, en dus lanceerde [...]

09/10/2015

CDS Gent: “We doen veel meer dan zuipen en zotscheren”

Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Voor iedereen die interesse heeft in politiek. Hogeschool [...]

08/10/2015

Goed nieuws voor wie ‘krabbelt’ tijdens de les

Ben jij zo iemand die de hele les door zit te tekenen? Bij sommige worden het kleine kunstwerken, bij [...]

08/10/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84