Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Blote borsten in ruil voor bier

De uitbater van het Amsterdamse café Ruig heeft zich geabonneerd op Titcoin, de euh… kinky [...]

21/09/2015

Studente heeft bizarste studentenjob ooit… maar verdient er grof geld mee

“Laat die anderen maar tafels afruimen en rekken aanvullen”, dacht Odette Delacroix, een [...]

19/09/2015

Zoveel kost een studentenkot echt

Het Centrum voor Budgetadvies en -onderzoek van Thomas More heeft berekend hoeveel (ouders van) studenten [...]

18/09/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84