Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De 4 leukste pleintjes van BRUSSEL

Bij GUIDO kennen we de Belgische studentensteden door en door. Je hebt vast al de nieuwe Guido Stadsgids [...]

03/10/2015

Beurs Young Talent in Action groot succes

Het is een helse zoektocht om een job te vinden die volledig bij je past. Daarnaast moet je ook al het [...]

02/10/2015

Borsten vastnemen goed tegen stress?

Enkele jaren geleden ging een artikel de wereld rond waarin stond dat mannen die tien minuten per dag [...]

02/10/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84