Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hij is er, de oriënteringsproef!

Voor laatstejaars middelbaar die overwegen om verder te studeren, ontwikkelde de Katholieke Universiteit [...]

13/03/2015

Nieuw: huisjes voor singles

Singles die binnenkort afstuderen, startten ondertussen misschien een moeilijke zoektocht naar een betaalbaar [...]

12/03/2015

Dit doet een suikervrij dieet met je hersenen

Twee vriendinnen testten het effect van één maand suikervrij leven al, maar een Amerikaanse [...]

11/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84