Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Op deze leeftijd drink je het meest

‘Je studententijd is de mooiste tijd van je leven’, hoor je wel eens zeggen. Af en toe hoort [...]

11/03/2015

Nieuw: ‘Ryanair’ voor verre vluchten

Dankzij lowcostmaatschappij Ryanair kun je tegenwoordig al goedkoop vliegen naar onze buurlanden, de [...]

10/03/2015

Jouw kot pimpen met spullen van BV’s?

Wie altijd al unieke exemplaren van BV’s wou bemachtigen, kan vanaf vandaag een hele collectie [...]

10/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84