Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe antikaterpil in de maak

Over de positieve werking van antikaterpillen bestaat onenigheid, maar de Londense professor David Nutt [...]

04/03/2015

Student lanceert ‘Airbnb voor fietsen’

Het principe van Airbnb, waarbij mensen in het huis van iemand anders overnachten, slaat ondertussen [...]

03/03/2015

In debat met Adil El Arbi

Studenten regentaat aan de Karel de Grote-Hogeschool met als hoofdvak Frans mogen op 6 maart filmmaker [...]

03/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84