Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wat je uit een jaar zonder alcohol leert

Feestbeest Kelly Fitzgerald dronk zich bij elke gelegenheid een stuk in haar kraag en vond, na allerlei [...]

08/03/2015

Bier: ook vrouwen weten binnenkort waarom

Eén van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, SABMiller, wil meer vrouwen overtuigen af en [...]

07/03/2015

Waarom jongeren niet van onder moeders rokken weg te branden zijn

De wereld is ons dorp. Vis je smartphone uit je zak en je kunt chatten en skypen met om het even wie [...]

07/03/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84