Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Volg de komeetlanding live

Wie gefascineerd is door onze sterrenhemel en andere hemellichamen staat een aangename verrassing te [...]

12/11/2014

Anti-katertips: mythes ontkracht

Eens te diep in het glaasje kijken kan de beste van ons overkomen.  Hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, [...]

11/11/2014

Waarom wij en het monster van Loch Ness iets unieks met elkaar gemeen hebben

Af en toe duikt het monster van Loch Ness nog eens op in de media. Zelfs in de nieuwe media, want de [...]

08/11/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84