Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dé hotspot voor design lovers vind je in Gent

Vintage meubels zijn tegenwoordig super hip en duiken alsmaar meer op in de Vlaamse livings. Ben je [...]

07/11/2014

P-magazine duikt vandaag in je boezem

Daar is P-magazine weer met de tweede Dag van de Décolleté. Het magazine doet een oproep [...]

07/11/2014

Kotstudenten, let op je energieverbruik!

Ben jij de meest ecologische thuis of op kot? Cijfers van onafhankelijke voorlichtingsorganisatie Milieu [...]

07/11/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84